Salon Bielizny DOBRY ROZMIAR – to specjalistyczny sklep z bielizną przeznaczoną dla Kobiet z dużym oraz bardzo dużym biustem. Jego właścicielami są Joanna i Robert Adamczyk. Specjalnością salonu są biustonosze w większych rozmiarach. „Rozmiarówka” zaczyna się w nim od obwodu pod biustem 60 aż do 130 i od miseczki D do S, a nawet więcej… Wśród produktów dostępna jest bielizna nocna, bielizna korygująca, bielizna dla mam, bielizna sportowa, bielizna ślubna, stroje kąpielowe, akcesoria bieliźniarskie, gorsety, taśmy do tapping -u biustu (Booby Tape). Historia salonu rozpoczęta się w sposób dość typowy, to znaczy od problemów współwłaścicielki sklepu z dobraniem bielizny dla siebie. „Od potrzeby – do pomysłu. Od pomysłu – do realizacji.
Tak powstał DOBRY ROZMIAR – salon specjalizujący się wyłącznie w „dużych biustach” oraz sklep internetowy: XXL-lingerie.com
Teoretycznie alfabet zaczyna się u nas od literki D, aczkolwiek najlepiej sprzedają się u nas „literki” powyżej G. Sklep jest obecny na rynku już od pięciu lat. W miarę rozwoju salonu oraz wsłuchiwania się w potrzeby pań poszerzyliśmy ofertę o nowe konstrukcje, różnych producentów dedykowanych dużym biustom. Niejednokrotnie klientkami naszego salonu są m.in. Panie z rozpoznaną gigantomastią (czyli przerostem gruczołu piersiowego). I to właśnie One najbardziej potrzebują wsparcia ze strony dobrze dobranego biustonosza. Dzięki zdobytej wiedzy i ogromnemu doświadczeniu jesteśmy w stanie dobrać bieliznę zgodnie z oczekiwaniem naszych klientek. Nie zamykamy się na żadne rozwiązania, sprawdzamy nowości na sobie, ale też zatrudniamy własne testerki, aby wspólnie wybrać to, co sprawdzi się na paniach potocznie określanych jako plus size, XXL, „bodypositive” itd.
Stawiamy na jakość obsługi. Sklep wyróżnia się przede wszystkim swoim asortymentem w dużych rozmiarach, niedostępnych w innym miejscach. Na bieżąco uzupełniane są wszystkie braki magazynowe, aby usatysfakcjonować każdą kobietę. Filozofia salonu to słuchanie potrzeb kobiet. Nie ma w nim miejsca na nachalną sprzedaż. Sklep posiada własne studio fotograficzne, aby dla swoich klientek przygotowywać samodzielne zdjęcia produktowe oddające faktyczny ich wygląd. Oprócz tego promuje się on również na portalach społecznościowych, takich jak: Facebook, lnstagram.